Colaborează cu un furnizor de top de ATM-uri
Colaborează cu un furnizor de top de ATM-uri
Reduceți costurile de întreținere a rețelei dumneavoastră de ATM-uri
Reduceți costurile de întreținere a rețelei dumneavoastră de ATM-uri
Creșteți veniturile cu un ATM
Creșteți veniturile cu un ATM
Instalează un ATM pentru afacerea ta
Instalează un ATM pentru afacerea ta
Nu există ATM in zona dumneavoastră?
Nu există ATM in zona dumneavoastră?

Întrebări frecvente

Nu am primit numerarul, dar contul meu a fost debitat. Cum îmi recuperez banii?

Nu trebuie să vă îngrijoraţi şi să intrati in panică. În majoritatea cazurilor când numerarul nu poate fi eliberat, banii dvs. sunt creditaţi înapoi in contul dvs., în mod automat, în câteva minute. În situaţia rără în care acest lucru nu s-a intamplat, vă rugăm să contactați serviciul clienți Euronet EFT și banca dumneavoastră, pentru a le notifica incidentul. Cele două entități vor lucra împreună pentru a remedia problema. Numărul de telefon al serviciului clienți Euronet EFT este +40 374 10 82 82 82 .

Card-ul meu a rămas în bancomat. Îl vreau înapoi… îmi poate fi returnat?

Atunci când un card este capturat, acest lucru se datorează, în mod normal, unei solicitări din partea băncii emitente sau unei erori a titularului de card (de exemplu, titularul de card nu și-a retras din ATM cardul în timpul acordat și cardul a fost capturat din motive de securitate). Din păcate, Euronet EFT nu poate returna cardurile capturate titularului de card, deoarece suntem obligați să respectăm regulile emitentului și ale sistemului de carduri, care determină procedurile de capturare/distrugere a cardurilor. Vă rugăm să contactați imediat serviciul clienți Euronet EFT, precum și banca dumneavoastră, pentru a primi instrucțiuni suplimentare.

Cine este responsabil dacă bancomatul este defect?

Euronet. Dacă există o problemă cu bancomatul, vă rugăm să contactați imediat echipa Euronet de servicii dedicate clienților, care va lua măsurile necesare pentru a repara bancomatul cât mai rapid posibil. Numărul serviciul de relații cu clienții Euronet este +40 374 10 82 82 .

Care este limita maximă zilnică a unei retrageri de numerar?

Limita retragerilor zilnice sau a numărului de tranzacții zilnice la bancomate și unități POS este impusă de fiecare bancă, nu de Euronet. Aceasta poate fi diferită în funcție de originea și tipul card-ului. Furnizorul card-ului dvs. vă va putea oferi detalii în acest sens.

Ce tip de card-uri acceptă bancomatul Euronet?

ATM-urile Euronet EFT acceptă următoarele mărci de carduri: toate cardurile VISA, inclusiv VPay, PLUS, Electron, toate cardurile MasterCard, inclusiv Maestro și Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay / Union Pay), ServiRed și AMEX, Dinners/Pulse/Discover

Ce este retragerea de numerar în EURO?

Retragerea de numerar în euro este un serviciu disponibil pentru utilizatorii de carduri emise într-o altă monedă decât euro. În cazul în care posesorul de card alege să retragă numerar în euro, conversia valutară este efectuată în momentul tranzacției, ceea ce are ca rezultat faptul că suma solicitată în euro este distribuită de la bancomat, iar suma echivalentă definită în moneda cardului său este debitată de pe cardul utilizatorului.

Pentru retragerea de numerar în euro, se aplică taxe de conversie valutară. Toate comisioanele și ratele de schimb valutar sunt prezentate în mod clar pe ecranele bancomatelor Euronet și necesită aprobarea titularului de card.

Pot fi percepute comisioane și de către emitenții de carduri (de exemplu, bănci) și pot fi aplicate la retragerea de numerar de la orice bancomat de pe piață (inclusiv de la bancomatele Euronet). Prin urmare, sfătuim cu tărie toți deținătorii de carduri să verifice termenii și condițiile specifice ale emitentului cardului lor, înainte de a efectua o tranzacție la orice ATM din România.

Ce este DCC?

Serviciul de conversie dinamică a valutei (DCC/Serviciul DCC) este o caracteristică a tranzacției de bază de la ATM sau POS care este oferită utilizatorilor folosind un card de debit sau de credit străin emis într-o țară cu o monedă diferită de moneda țării în care se află ATM-ul sau POS-ul. Utilizatorului i se oferă posibilitatea de a alege între efectuarea tranzacției în moneda locală sau în moneda națională a utilizatorului prin intermediul unui serviciu DCC. În cazul în care titularul de card alege să selecteze serviciul DCC, achizitorul sau procesatorul efectuează conversia valutară în momentul în care tranzacția este finalizată prin intermediul ATM-ului sau al terminalului POS, ceea ce are ca rezultat o sumă predefinită în moneda națională a utilizatorului care este debitată de pe cardul său. Alternativ, utilizatorul poate solicita conversia tranzacției de către banca emitentă a cardului, caz în care suma în moneda locală este comunicată băncii emitente a cardului, iar banca emitentă a cardului efectuează conversia în moneda națională a utilizatorului folosind cursul de schimb al băncii.

Pentru DCC, se aplică taxe. Toate comisioanele și ratele de schimb valutar sunt prezentate în mod clar pe ecranele bancomatelor Euronet și necesită aprobarea titularului de card.

Comisioanele pot fi percepute și de către emitenții de carduri (de exemplu, bănci) și pot fi aplicate la retragerea de numerar de la orice bancomat de pe piață (inclusiv de la bancomatele Euronet). Prin urmare, sfătuim cu tărie toți deținătorii de carduri să verifice termenii și condițiile specifice ale emitentului de carduri înainte de a efectua o tranzacție la orice ATM din România.

Contactați-ne

Căutare