Oferiți clienților dvs. un serviciu suplimentar cu un bancomat Euronet.
Oferiți clienților dvs. un serviciu suplimentar cu un bancomat Euronet.
Un bancomat Euronet ar putea fi benefic pentru afacerea dvs. și ar putea oferi clienților acces convenabil la numerarul lor.
Un bancomat Euronet ar putea fi benefic pentru afacerea dvs. și ar putea oferi clienților acces convenabil la numerarul lor.
Vom gestiona și întreține bancomatul pentru dvs., asigurând un nivel ridicat al serviciilor pentru clienții dvs.
Vom gestiona și întreține bancomatul pentru dvs., asigurând un nivel ridicat al serviciilor pentru clienții dvs.
Soluțiile noastre pentru bancomate sunt proiectate luând în considerare diverse domenii.
Soluțiile noastre pentru bancomate sunt proiectate luând în considerare diverse domenii.
Aflați dacă afacerea dvs. se califică pentru un bancomat Euronet cu calculatorul nostru de eligibilitate.
Aflați dacă afacerea dvs. se califică pentru un bancomat Euronet cu calculatorul nostru de eligibilitate.

Întrebări adresate în mod frecvent

Ce tip de card-uri acceptă bancomatul Euronet?

Euronet acceptă următoarele mărci de card-uri: toate card-urile VISA, inclusiv VPay, PLUS, Electron, toate card-urile sub marcă înregistrată MasterCard inclusiv Maestro și Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), și AMEX.

Care este limita maximă zilnică a unei retrageri de numerar?

Limita retragerilor zilnice sau a numărului de tranzacții zilnice la bancomate și unități POS este impusă de fiecare bancă, nu de Euronet. Aceasta poate fi diferită în funcție de originea și tipul card-ului. Furnizorul card-ului dvs. vă va putea oferi detalii în acest sens.

Cine este responsabil dacă bancomatul este defect?

Euronet. Dacă există o problemă cu bancomatul, vă rugăm să contactați imediat echipa Euronet de servicii dedicate clienților, care va lua măsurile necesare pentru a repara bancomatul cât mai rapid posibil. Numărul serviciul de relații cu clienții Euronet este +40 374 10 82 82 .

Card-ul meu a rămas în bancomat. Îl vreau înapoi… îmi poate fi returnat?

Când un card rămâne în bancomat, această situație este cauzată de obicei de o solicitare a băncii emitente sau de o eroare din partea deținătorului card-ului (de exemplu, deținătorul card-ului nu și-a recuperat card-ul în perioada de timp permisă și card-ul a rămas în bancomat din motive de siguranță). Din păcate, Euronet nu poate returna card-urile rămase în bancomate către deținătorii acestora, deoarece suntem obligați de emitenții card-urilor și de regulile sistemelor de card-uri, care reglementează procedurile de reținere/distrugere a card-urilor. Vă rugăm să contactați imediat serviciul de relații clienți al Euronet precum și banca dvs., pentru a primi instrucțiuni suplimentare.

Nu am primit numerarul, dar contul meu a fost debitat. Cum îmi recuperez banii?

Vă rugăm să contactați serviciul de relații clienți Euronet și banca dvs., pentru a-i notifica despre incident. Cele două entități vor colabora pentru a rectifica problema. Numărul serviciului de relații clienți al Euronet este +40 374 10 82 82 .

Contactați-ne

Căutare