Client
Bancomatele noastre pot fi găsite în întreaga lume, asigurând tuturor accesul sigur la numerar. Dorim să oferim posibilitatea de a alege între diferite modalități de plată și să fim prezenți atunci când numerarul este singura opțiune.
Scopul nostru este de a face experiența Euronet EFT ATM ușoară, dar este posibil să aveți întrebări. Vă rugăm să găsiți mai jos unele dintre cele mai frecvente întrebări, împreună cu sfaturi despre cum să fiți în siguranță la ATM și câteva blog-uri utile.
Dacă întâmpinați o problemă cu oricare dintre bancomatele noastre, vă rugăm să faceți clic pe butonul de mai jos pentru a intra în legătură cu echipa noastră de servicii pentru clienți.
Întrebări frecvente
Aruncați o privire la unele dintre întrebările noastre frecvente
Ce tip de card-uri acceptă bancomatul Euronet?
Care este limita maximă zilnică a unei retrageri de numerar?
Limita retragerilor zilnice sau a numărului de tranzacții zilnice la bancomate și unități POS este impusă de fiecare bancă, nu de Euronet. Aceasta poate fi diferită în funcție de originea și tipul card-ului. Furnizorul card-ului dvs. vă va putea oferi detalii în acest sens.
Cine este responsabil dacă bancomatul este defect?
Euronet. Dacă există o problemă cu bancomatul, vă rugăm să contactați imediat echipa Euronet de servicii dedicate clienților, care va lua măsurile necesare pentru a repara bancomatul cât mai rapid posibil. Numărul serviciul de relații cu clienții Euronet este +40 374 10 82 82 .
Card-ul meu a rămas în bancomat. Îl vreau înapoi… îmi poate fi returnat?
Atunci când un card este capturat, acest lucru se datorează, în mod normal, unei solicitări din partea băncii emitente sau unei erori a titularului de card (de exemplu, titularul de card nu și-a retras din ATM cardul în timpul acordat și cardul a fost capturat din motive de securitate). Din păcate, Euronet EFT nu poate returna cardurile capturate titularului de card, deoarece suntem obligați să respectăm regulile emitentului și ale sistemului de carduri, care determină procedurile de capturare/distrugere a cardurilor. Vă rugăm să contactați imediat serviciul clienți Euronet EFT, precum și banca dumneavoastră, pentru a primi instrucțiuni suplimentare.
Nu am primit numerarul, dar contul meu a fost debitat. Cum îmi recuperez banii?
Nu trebuie să vă îngrijoraţi şi să intrati in panică. În majoritatea cazurilor când numerarul nu poate fi eliberat, banii dvs. sunt creditaţi înapoi in contul dvs., în mod automat, în câteva minute. În situaţia rără în care acest lucru nu s-a intamplat, vă rugăm să contactați serviciul clienți Euronet EFT și banca dumneavoastră, pentru a le notifica incidentul. Cele două entități vor lucra împreună pentru a remedia problema. Numărul de telefon al serviciului clienți Euronet EFT este +40 374 10 82 82 82 .
Siguranța ATM
Rămâneți în siguranță la orice bancomat cu aceste sfaturi utile
Verificarea bancomatului
Înainte să folosiți bancomatul, verificați întotdeauna pentru a vedea dacă există orice obiecte neobișnuite sau orice urmă de daună asupra bancomatului (de exemplu dacă este plasat ceva pe cititorul de card-uri)! Dacă sesizați orice aspect neobișnuit cu privire la bancomat sau este afișat un mesaj de eroare – nu folosiți bancomatul.
Fiți în siguranță la bancomat
Stați în fața bancomatului astfel încât nimeni să nu vă vadă codul PIN sau suma de bani retrasă. Vă sugerăm să ascundeți tastatura PIN cu mâinile când introduceți codul și înainte să scoateți banii și card-ul, uitați-vă în jur, stă cineva direct în spatele dvs.?
Niciodată
Nu oferiți niciodată informații unui străin, în special detalii cu privire la card, contul bancar sau codul PIN, chiar dacă vă spun că lucrează pentru bancă. Contactați întotdeauna banca sau Euronet în mod direct!