Întrebări adresate în mod frecvent
Ce tip de card-uri acceptă bancomatul Euronet?
Care este limita maximă zilnică a unei retrageri de numerar?
Limita retragerilor zilnice sau a numărului de tranzacții zilnice la bancomate și unități POS este impusă de fiecare bancă, nu de Euronet. Aceasta poate fi diferită în funcție de originea și tipul card-ului. Furnizorul card-ului dvs. vă va putea oferi detalii în acest sens.
Cine este responsabil dacă bancomatul este defect?
Euronet. Dacă există o problemă cu bancomatul, vă rugăm să contactați imediat echipa Euronet de servicii dedicate clienților, care va lua măsurile necesare pentru a repara bancomatul cât mai rapid posibil. Numărul serviciul de relații cu clienții Euronet este +40 374 10 82 82 .
Card-ul meu a rămas în bancomat. Îl vreau înapoi… îmi poate fi returnat?
Când un card rămâne în bancomat, această situație este cauzată de obicei de o solicitare a băncii emitente sau de o eroare din partea deținătorului card-ului (de exemplu, deținătorul card-ului nu și-a recuperat card-ul în perioada de timp permisă și card-ul a rămas în bancomat din motive de siguranță). Din păcate, Euronet nu poate returna card-urile rămase în bancomate către deținătorii acestora, deoarece suntem obligați de emitenții card-urilor și de regulile sistemelor de card-uri, care reglementează procedurile de reținere/distrugere a card-urilor. Vă rugăm să contactați imediat serviciul de relații clienți al Euronet precum și banca dvs., pentru a primi instrucțiuni suplimentare.
Nu am primit numerarul, dar contul meu a fost debitat. Cum îmi recuperez banii?
Vă rugăm să contactați serviciul de relații clienți Euronet și banca dvs., pentru a-i notifica despre incident. Cele două entități vor colabora pentru a rectifica problema. Numărul serviciului de relații clienți al Euronet este +40 374 10 82 82 .